lørdag 3. oktober 2009

Fått øynene opp for nettbutikker

Egentlig er det litt rart at jeg ikke har gjort det så mye før, jeg er jo på nettet stort sett flere timer hver eneste dag, men jeg har sjelden kjøpt ting jeg trenger på nettet før. Jeg har vel vært litt redd for at det skulle være feil på varene, eller noe sånt. Men den siste tiden har jeg kjøpt noen ting på nettet, og har funnet ut at det ikke bare er billigere, men langt mindre stressende! det gjelder bare å lete, for verden er jo samlet her, noe som betyr at du kan finne hva som helst. NOK 200 f. eks, er en norsk nettbutikk med masse merkeklær, som alle koster under 200 kr. Frakten kommer i tilegg, men i forhold til det det vanligvis koster, er det ingen verdens ting. Butikken har masse utvalg for mann, dame og barn og et stort utvalg. Superkul er en annen butikk, som har mye kule ting til en god pris. Det tar litt tid (ca en uke) før varene kommer, men plutselig er det en pakke i postkassa di. Ja, du trenger ikke dra til postkontoret en gang, det måtte ihvertfall ikke jeg. det er bare å innrømme det folkens, nettbutikker er fremtiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar