søndag 20. september 2009

Mitt første innlegg

Dette er mitt første innlegg som blogger!
jeg vet ikk helt hva denne bloggen skal handle om enda, jeg kommer til å ta for meg litt av hvert tror jeg. Det kommer nok ikke til å være et spesielt tema som går igjen, jeg tar det som det kommer. Litt om meg: jeg heter Nicolai, men blir stort sett kun kalt for Nico. Jeg er 21 år gammel og bor i Tønsberg. Jeg tok allmenn på vdg, og så tok jeg grunnfag service og samferdsel (salg og service)i fjord, og i år tar jeg IKT driftsfag. Planen er å ta fagbrev innenfor IKT. Som dere sikkert da skjønner, er jeg ganske interessert i data, har vært det siden jeg fikk min første data som 6 åring. Har to eldre søsken, en bror som heter Alexander og som er 14 år eldre enn meg, og så har jeg en søster som heter Maria og er 10 år eldre enn meg. Jeg har også to nevøer som heter Håkon og Ola Alexander. Dessuten er søsteren min høygravid med en gutt som skal hete Amun. Jeg har en kanin som heter Trygg, hun er 9 mndr gammel og bor inne. Hun er veldig kosete. Er veldig glad i dyr. Liker også å se på film og å høre på musikk. Liker det aller meste innen musikk, men foretrekker punk og rock. Ja, det er vel det jeg har å si foreløpig. Oppdaterer mest sannsynelig i morgen, men dersom det blir umulig, skal jeg gjøre det så raskt jeg kan. Hilsen meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar